tisdag 29 december 2009

julkul

De här gamla pepparkaksformarna fick jag av mormor i julklapp, tillsammans med diverse andra bakgrejer hon har haft. Blev jag glad eller glad?! Övriga familjen bara skakade på huvudet när jag sken som en sol över min mest önskade julklapp... Särskilt mormor kunde inte förstå vad jag skulle med hennes gamla "skrot" till... Hur som helst, jag blev nöjd och glad i alla fall!


Jag åkte hem igen på juldagen, det var inget fint fotoväder. Jag som fick mitt stativ och allt... Men jag hanna knäppa några vinterbilder runt huset på julafton. Det var väl egentligen inget bra fotoväder då heller, mörkt och grått, men uppehåll var det i alla fall. Och kallllllllllt!
Ragnar syns knappt på sin promenad i snön....

1 kommentar:

  1. Hej hej. Tack för din jätte rara kommentar. Blev jätte glad. Så kul att du hittat till min blogg, och nu hittade ju jag till din. Så mysiga bilder du visar oss:).

    Hoppas du haft en jätte fin jul, och får en jätte fin nyårsafton i morrn.

    Kramar Camilla.

    SvaraRadera