måndag 7 december 2009

ägglådorna

En gång för lääänge sedan, när jag flyttade hemifrån första gången (ja, det blev några turer där pga lgh-strul mm) köpte jag två ägglådor på loppis. De har hängt med sedan dess och haft olika användningsområden. Sängbord var deras första uppdrag. Nu rymmer de sånt som inte får plats i mina skåp. Hur som helst så känns det som att de inte passar in någonstans, men jag vill inte göra mig av med dem. Så mitt nästa projekt blir att måla de vita, har en känsla av att de skulle passa in bättre då. Det kommer inte bli heltäckande vitt till att börja med, utan jag provar att lasera först så, tycker ändå att vissa detaljer är rätt fina och gärna får lysa igenom det vita. Hämtade en lasyrburk från källaren och tänkte faktiskt sätta igång nu med detsamma!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar