söndag 20 december 2009

fjärde ljuset

...Äro tänt! Men det går sakta....Jag hängde aldrig upp mina julgranskulor.
Men de gör sig minst lika bra i de gamla glasburkarna ihop
med annat gammalt krafs. Eller hur?

Känner mig otroligt lätt, pigg och på gott humör, känns nästan som att jag har gått på jullov, fastän jag ska iväg och jobba inatt. Varför då jullovskänsla? Jo, jag har inga fler dagpass det här året, 9 jan är nästa dagpass. Dvs inga fler tidiga morgnar, jag slipper all stress (även om nätterna kan vara jobbiga och hysteriska så är det ändå inte samma stress som på dagen). Och nästa schemaperiod på 6 veckor har jag endast 5 dagar, resten nätter, kvällar och lediga dagar!!! Så jag hoppas att jag inleder nya året piggare och gladare än det som gått. Och mer tid och framförallt ork för alla mina projekt! Och mer tid och ork att vara social :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar