måndag 15 mars 2010

växthuseffekten

Den här veckan är det bara jobb, jobb, jobb. Bara dagar, inga nätter... Jag har ju vant mig av vid tidiga morgnar nu när jag nästan bara jobbat nätter. Andra dagen och jag är redan helt slut! Inget har blivit gjort på pottskåpet, efter jobbet har jag bara stupat i säng. Så även idag. Imorgon är jag dock ledig (!) men ingen sovmorgon i sikte. Katten ska äntligen bli kastrerad!!! Kanske passar på att påbörja renovering av pottskåpet när hon är undanröjd hela dagen.

Är så nöjd med senaste inköpet. Mitt lilla "växthus". Perfekt när man har en liten nyfiken katt som vill leka med allt. Äntligen får mina pärlhyacinter vara ifred!
Det får nog bli allt för ikväll. Nu ska jag dra på mig mössa, stövlar och jacka och bege mig till pressbyrån för inköp av cigaretter och "bibeln" som kommit ut idag :)

4 kommentarer:

  1. Hej hej.

    Så fint växthus, det blev ja suger på å köpa oxå:). Hoppas du får en fin dag. Kram Camilla

    SvaraRadera
  2. mycket fint växthus:)
    önskar dig en mysig kväll
    kram
    sandra

    SvaraRadera
  3. Vilket sött växthus, annorlunda.
    Hoppas det gått bra med missen och att du inte är alltför trött ;)
    Kram Milla

    SvaraRadera
  4. Så gulligt växthus, är själv på jakt efter ett.
    Kram Malin

    SvaraRadera