måndag 1 februari 2010

grått & vitt

Grått och vitt... Grå himmel mot all vit snö. Jag borde ju vara i himmelriket. Men nej, jag börjar bli äckligt trött på vintern! All snö som bara vräker ner inger ju inte precis hopp om våren. Jag vill att det ska vara vår nu!!!! Så vi tar en gammal "vårbild" till. I morse när jag skulle gå hem från jobbet fick jag en stoooor kasse med garn av en jobbarkompis, hon hade egentligen tänkt slänga det!!!!! Tur för mig... En annan kollega fick se allt garn och vips så fick jag ett uppdrag. Jag ska virka smörgåsar... Inte riktigt min grej kanske, men kul att göra nåt annorlunda. Och en bra ursäkt att slippa sticka på mina sk. sockor.

4 kommentarer:

  1. Tack :)

    Ja gud vad trist det är med den här snön nu. Jag vill ha vår!

    Jannice

    SvaraRadera
  2. Kul med en likasinnad, då kan vi byta loppis och pyssel erfarenheter med varandra ;)
    Ffin blogg du har
    Kram Ida

    SvaraRadera
  3. Nu lääääängtar man efter våren!!! Så kul med pyssel, en hel kasse = )!!!

    Kram l-l

    SvaraRadera
  4. Välkommen in, utlottning pågår! ;)

    SvaraRadera