tisdag 9 februari 2010

vitt & vaxat!



Japp! Mitt lilla bord har blivit tvättat, slipat, målat, slipat, målat, slipat, målat, slipat, vaxat, putsat, vaxat och putsat. Så här blev slutresultatet! Och för en gångs skull är jag ganska nöjd. Och för ovanlightetens skull får jag ju stryka nåt på min "projektlista"!!!!Och för en gångs skull måste jag berömma mormor som faktiskt tagit vara på det lilla bordet och t.o.m skrivit på det när, var och vem som tillverkat det! Alltid roligt att veta möblernas historia tycker ju jag.

4 kommentarer:

  1. vad läckert det blev, så himla snygga ben:) kram kram sandra

    SvaraRadera
  2. Riktig, riktigt snyggt Kristin! Ser väldigt bra ut på svartvita bilder också.

    SvaraRadera
  3. Det där SKA du vara nöjd med! Hur fint som helst!
    Visst är det kul när det finns en historia nedskriven!

    Kram Mimmi

    SvaraRadera
  4. Hej Kristin!

    Tusen tack för titten hos mig och dina snälla ord! *kram*

    Din blogg har jag missat, och det var tur att du skrev hos mig så att jag kom hit, wow du har ju jättefint, och här finns en massa härlig inspiration!

    Bordet blev urfint när du målat och fixat det! Jag som är tokig i bord fick allt lite hjärtklappning när jag såg det, hihi.

    Att göra papper, det är inte svårt alls. Jag skall beskriva hur man gör i nästa inlägg, för det är väldigt många som undrar.

    Kram
    Mia

    SvaraRadera