tisdag 23 februari 2010

Fyndat!

Nu har jag en sån här! Ett litet klick för en liten slant på tradera, så blev den min!
Det lär väl ta ett tag innan jag börjar använda den, för jag minns inte hur man trär trådarna t.ex och jag vill nog att en symaskinsexpert kollar över den innan jag använder den. Inte för att jag tror att den är kass, men för säkerhets skull.
I mitt lilla huvud har jag massa idéer på vad den lilla symaskinen ska få tillverka. Tänk vilken sömmerska jag ska bli :) eller nåt....


Trots snökaos och bister vinter finns det vissa som har vårkänslor. Lilla Maja går återigen under namnet "Kåta Maja"... Går här och stryker sig mot allt, kvittrar, gapar och är allmänt jobbig. Håller mig vaken större delen av dygnet... Den 16 mars har jag fått tid att kastrera henne!!! Låååångt kvar till dess... ska hämta ut p-piller till henne idag, alltid nåt :)

3 kommentarer:

  1. Tänk vad du ska sy och pyssla nu!
    Härligt att göra fynd! själv har jag aldrig "traderat", kanske något jag ska börja med?!?

    Ha det gott!
    Kram Mimmi

    SvaraRadera
  2. Tittar in för första gången och återkommer gärna :0)
    Vilken mysig blogg du har!!
    En trevlig tisdag till dig!!
    Kram Cilla

    SvaraRadera
  3. Vilken härlig symaskin du har hittat, hoppas vi får se vad du tänker hitta på:)
    kram i massor
    sandra

    SvaraRadera