onsdag 20 januari 2010

morgondagens planer....

Klockan halv ett på natten och här sitter jag... Full med energi och jävlaranamma, till ingen nytta. Kan ju inte gärna börja storstäda och springa upp och ner till förrådet så här mitt i natten. För det är just det jag har energi och jävlaranamma att göra nu. Känner mig otroligt pigg och glad! Jobbade till 21.30 och det var väl mer eller mindre kaos där. I vanliga fall är jag sjukt trött när det har varit sån kaos, men inte ikväll, för jag ska inte dit imorgon bitti. Nån annan får ta över "mitt" kaos och det känns så skönt!!!! Då har jag inga som helst problem med att jobba kväll, när jag vet att jag slipper fortsätta reda upp kaos morgonen efter. Därav all energi nu!

Jag klagar ju jämt på att jag "inte har plats". Men, herregud... behöver jag verkligen ta upp två stora hyllor i garderoben till gammalt studiematerial?! Nää... Jag tror inte jag har läst i något av det sedan examen för snart fyra (!!) år sen. Nån gång ibland händer det väl att jag letar upp något i två-tre av mina femtioelva pluggböcker, så de kan väl få stå i nån hylla, men allt annat?! Tentor, stenciler, uppsatser som inte handlar om nånting... näää. Två stoooora plastkassar med dragkedja innehållandes pärmar, tentor div. kopierat material får åka ner och skämmas i förrådet. Imorgon.

Intressesmurfarna hoppar ivrigt?!

Inte riktigt lika mycket kaos sedan "TV-skåpet" kom på plats.
Men ni vet inte hur det ser inuti skåpet.....

Jag kände mig tvungen att skriva mina planer här. Imorgon är en annan dag, då kanske jag inte alls har samma rensarlust. Men står det här, så måste jag ju nästan ta tag i mina planer. Det var ju själva tanken med den här bloggen från allra första början....

2 kommentarer:

  1. Så fint du har det i din soffhörna!!! Snyggt med TV-skåpet, skönt att stänga om mindre fina saker = ).

    Ha en skön helg!
    Kram l-l

    SvaraRadera
  2. Kul att du vill länka, blir bara glad = )!

    Kram Igen

    SvaraRadera