måndag 3 augusti 2009

färdigskurat

I fyra månader har det stått i sin hörna och vädrats och skurats om vartannat. Ända tills igår kväll färgade jag säkert 20 disktrasor, disksvampar och stålbollar svarta. Men igår när jag tog sista taget med såpa blev trasan bara lite beige och då var jag nöjd. Renare än så kan jag nog inte få det. Ska ju ändå inte ha tyger och ömtåliga dukar i skåpet, mest böcker, krukor och annat krafs jag inte vill ha framme.

Lite halvtaskiga bilder i kvällsljuset gör väl inte skåpet rättvisa, men det syns ju att det inte är svart inuti längre, utan faktiskt brunt!


Kommande dagar blir det bara städning och kluriga lösningar för sladdar etc, för på torsdag får jag en ny liten familjemedlem och min erfarenhet säger mig att jag måste gömma undan saker jag är rädd om....

1 kommentar:

  1. Trevlig blogg! Såg att den gamla hade försvunnit för ett tag sedan, kul att du startat en ny.
    Kram i

    SvaraRadera