tisdag 1 september 2009

uppföljning

Projekt vardagsrum; zero.... Har vissa funderingar, men det är inte lätt. De mesta av mina tankar faller på ett par centimeter hit eller dit. Mitt vardagsrum är på nåt sätt ganska svårmöblerat. En utmaning om man så vill. Jag som alltid har förbannat de massproducerade kommunala planlösningarna och önskat mig en lägenhet som är lite mer originell...

Har senaste veckorna spanat runt på diverse inredningssidor och bloggar på nätet för lite inspiration och idéer. Kanske har fått en och annan tanke. Kikat lite i gamla inredningstidningar, men nej... inga idéer till vardagsrum där, däremot en hel del sovrumstankar. Men jag får försöka att skjuta sovrumsdrömmar åt sidan, för det viktigaste just nu är vardagsrummet, ser ju ut som att jag flyttat in igår!!

Projekt virka; försök sno runt med en virknål och ett garnnystan med en liten kattunge i närheten! Har dessutom inte hittat några roliga garner, väldigt trist utbud på Umbra den här hösten.

Ska försöka återkomma inom kort.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar