söndag 11 oktober 2009

allt står still

Ja, här står det mesta still.
Har lunginflammation sedan två veckor tillbaka och orkar inte ens bädda min säng utan får be andra om hjälp med diverse hemmasysslor. Tur man har snälla vänner som ställer upp!
Nu börjar det dock gå framåt så jag åtminstone kan handla själv och imånn natt ska jag börja jobba igen...... kanske lite i tidgaste laget, men plånboken börjar protestera å det allra bestämdaste.

Idag har jag i alla fall blivit av med min tv-bänk och dessutom fått lite kosing för den. Så nu ser vardagsrummet ännu mer ut som ett förråd eller en luffares hem...
Men nästa vecka blir det ikea för att få lite inspriration och kolla upp diverse lösningar. Så småningom ska det nog bli vardagsrum av mitt vardagsrum oxå!

1 kommentar:

  1. Hej!
    Stackars dig - det är verkligen ingen hit att ha lunginflamation! Jag vet, för jag hade det för ett antal år sedan. I vanlig ordning (när det gäller mig)väntade jag lite väl länge med att gå till läkare och när jag väl gjorde det hade jag 41 graders feber. Följden blev sängläge och 3 veckors sjukskrivning. Så, jag höjer ett varningens finger - gå inte och jobba för tidigt nu. Krya på dig! Kram M

    SvaraRadera